Archiwum
Tagi
RSS
czwartek, 05 maja 2005
"Bitwa o totalizm" ostatnio wzmocniona przez witryne http://energia.sl.pl

Jak zapewne osoby zorientowane w sprawach totalizmu doskonale juz wiedza, poczawszy dokladnie od dnia 4 stycznia 1999 roku prowadzona jest w "wirtualnej przestrzeni" zacieta "bitwa o totalizm".  Bitwa ta zapoczatkowana zostala przerzuceniem na Internet zadania upowszechniania idei i opracowan totalizmu (przed 4 stycznia 1999 roku idee totalizmu upowszechnianie byly wylacznie w formie opracowan papierowych). Miala ona tez przebieg typowy dla kazdej zacietej walki z liczebnie przewazajacym nad nami przeciwnikiem. Przykladowo w miedzyczasie zniszczonych zostalo przez wroga az 5 list dyskusyjnych totalizmu (obecna lista totalizmu o adresie
totalizm@yahoogroups.com
jest juz 6-ta z kolei - po szczegoly patrz strona http://totalizm.pl/faq_pl.htm ) oraz caly szereg witryn wystawiajacych opracowania totalizmu. Wprowadzona tez zostala do Internetu przez wroga cala zgraja stron internetowych i opracowan szkalujacych totalizm. (Jak widac nawet tak moralna, postepowa, pokojowa, oraz konstruktywna filozofia jak totalizm moze byc mieszana z blotem,  wyszydzana i zwalczana zaciekle przez kosmicznych wrogow ludzkosci.) Niemniej totalizm nadal walczy, zas jak zapewne osoby znajace staropolskie przepowiednie juz to sobie uswiadomily, w koncowym rozrachunku to wlasnie filozofii totalizmu przeznaczono aby kiedys zwyciezyla i zapanowala (po szczegoly tej staropolskiej przepowiedni patrz strona http://energia.sl.pl/god_pl.htm ).

Istnieje kilka sposobow na jakie mozna przegladac poszczegolne strony zawarte na owej najnowszej witrynie totalizmu o adresie http://energia.sl.pl/ . Omowny teraz po kolei wszystkie te sposoby. Oto one:

1.Uruchamianie poszczegolnych stron owej witryny za posrednictwem jej "Menu 2". Najlepiej skorzystac z owej nowej witryny totalizmu poprzez najpierw uruchomienie zawartego na niej "Menu 2" o fizycznym adresie (URL):
http://energia.sl.pl/menu2.htm
Z kolei po otwarciu owego "Menu 2", poprzez zwykle klikanie na jego kolejne pozycje mozna z niego otwierac wszystkie inne strony strony internetowe totalizmu zawarte na tamtej witrynie http://energia.sl.pl/ .

2.Uruchamianie wszystkich stron totalizmu istniejacych w Internecie. Mozna rowniez na owej nowej witrynie otworzyc "Menu 4" poprzez uruchmienie jego adresu fizycznego (URL) o postaci:
http://energia.sl.pl/menu.htm
Z kolei z owego "Menu 4" mozna potem otwierac wszystkie inne strony i wszystkie inne witryny totalizmu istniejace obecnie w calym Insternecie. Wszakze aby uruchomic ktorakolwiek z wybranych przez siebie stron jakie istnieja w Internecie wystarczy tylko kliknac w "Menu 4" na nazwe owej strony.

3.Uruchamianie interesujacych nas stron totalizmu poprzez wpisanie w swoim "browserze" ich adresu fizycznego (URL). Przykladowo, aby z nowej witryny uruchomic strone o tzw. "darmowej energii", wystarczy wpisac jej URL
http://energia.sl.pl/free_energy_pl.htm
aby uruchmic strone o telekinezie wystarczy wpisac jej adres
http://energia.sl.pl/telekinesis_pl.htm
na temat Boga istnieje strona totalizmu o adresie
http://energia.sl.pl/god_pl.htm
z kolei na temat totalizmu istnieje strona o adresie
http://energia.sl.pl/totalizm_pl.htm

4.Sprowadzanie do wlasnego komputera zrodlowych replik stron totalizmu. Na omawianej tutaj witrynie totalizmu zawarte tez sa gotowe do zaladowania do siebie, zrodlowe repliki wszystkich istniejacych na niej stron totalizmu. Repliki te daje sie stamtad zaladowac do swojego wlasnego komputera poprzez zwykle klikniecie na pozycje "Zrodlowa replika tej strony" podana w "Menu 1" kazdej strony totalizmu. Z kolej informacje co czynic potem po zaladowaniu do siebie owych repliki zrodlowej danej strony totalizmu, oraz roznice pomiedzy "replikami zrodlowymi (source replicas)" i "replikami obrazowymi (image replicas)" opisane sa na odrebnej stronie o adresie http://energia.sl.pl/replicate_pl.htm

Niniejszym proponuje wiec aby zaczac juz korzystac z owej nowej witryny totalizmu, zanim UFOnauci zdolaja ja zasabotazowac. Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

P.S. Odnotuj, ze wszystko co opisalem powyzej iz mozna to uczynic na nowej witrynie totalizmu  o nazwie http://energia.sl.pl/ , mozna rowniez uczynic na calym szeregu juz od dawna istniejacych witryn totalizmu, przykladowo na
http://totalizm.pl/menu2.htm
http://jan-pajak.com/menu2.htm
http://free.hostultra.com/~wszewilki/menu2.htm
Tyle tylko, ze owe od dawna istniejace witryny totalizmu w miedzyczasie UFOnauci zdolali juz czesciowo zasabotazowac. Stad moze sie zdarzyc ze kiedy zechcemy je odwiedzic beda one czasowo zablokowane, lub ze niektore z opisanych powyzej ich funkcji juz zostaly obezwladnione przez owych kosmicznych wrogow totalizmu.

00:52, totalizm
Link Komentarze (5) »
poniedziałek, 02 maja 2005
Zapoczatkowanie pracy nad nowa strona "wtc.htm"

W weekend z 30 kwietnia na 1 maja 2005 roku w koncu znalazlem chwile czasu aby rozpoczac prace nad nowa strona "wtc_pl.htm". W moim zamierzeniu strona ta ma dyskutowac i ilustrowac material dowodowy na poparcie twierdzenia, ze budynki WTC w Nowym Jarku faktycznie zostaly odparowane przez wehikuly UFO, a nie zniszczone atakiem terrorystow arabskich. Strona ta ma stanowic jedna z czesci trylogii stron obejmujacych (nazwy fizyczne): "day26_pl.htm", "shuttle_pl.htm", oraz "wtc_pl.htm". Cala owa trylogia poswiecona jest prezentacji matrialu dowodowego na nieustanne niszczenie obecnej cywilizacji technicznej na Ziemi przez wehikuly UFO. Jej pierwsza strona, czyli "day26_pl.htm", prezentuje m.in. material dowodowy dokumentujacy iz owo smiercionosne  tsunami z dnie 26 grudnia 2004 roku zostalo wywolane technicznie przez UFOnautow. Jest ona dostepna do wgladu zainteresowanych juz od 5 stycznia 2005 roku. Jej najpowazniejsza aktualizacja miala miejsce zaraz po Wielkanocy 2005 roku. Kolejna strona "shuttle_pl.htm" prezentuje material dowodzacy, ze prom kosmiczny Columbia takze zostal stracony na Ziemie przez dwa wehikuly UFO. Od 5 marca 2005 roku ona rowniez jest juz dostepna na calym szeregu witryn totalizmu wylistowanych w "Menu 4". W koncu owa ostatnia strona "wtc_pl.htm" ujawnia material dowodowy na temat odparowania drapaczy chmur z Nowego Jorku. Strona "wtc_pl.htm" w dniu 1 maja 2005 roku zostala juz w swojej wstepnej wersji zaladowana na kilka totaliztycznych serwerow/witryn, gdzie juz obecnie mozna ja ogladac. Dostepna jest ona m.in. pod adresami:

http://totalizm.nexuswebs.net/wtc_pl.htm
http://extraordinary.biz.ly/wtc_pl.htm
http://jan-pajak.com/wtc_pl.htm
http://totalizm.nazwa.pl/wtc_pl.htm
http://free.hostultra.com/~wszewilki/wtc_pl.htm
http://i.1asphost.com/1964/wtc_pl.htm
http://milicz.fateback.com/wtc_pl.htm
http://morals.t35.com/wtc_pl.htm
http://propulsion.20m.com/wtc_pl.htm
http://ufonauci.w.interia.pl/wtc_pl.htm
http://www.anzwers.org/free/wroclaw/wtc_pl.htm
http://god.lecktronix.net/wtc_pl.htm

Proponuje w wolnej chwili rzucic na nia okiem. Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

07:19, totalizm
Link Komentarze (3) »
Zakonczenie budowy strony "aliens.htm"

Wolny czas w weekendzie z 30 kwietnia na 1 maja 2005 roku, jak zwykle umozliwil wydatne posuniecie do przodu rozwoju i udoskonalen totaliztycznych stron. Najwazniejszym osiagnieciem owego weekendu bylo, ze zakonczona w nim zostala budowa totaliztycznej strony o fizycznej nazwie "aliens_pl.htm" (jej logiczna nazwa to "kosmici"). Strona ta zawiera zdjecia calego szeregu niewidzialnych dla ludzkich oczu UFOnautow, poszerzone o naukowe interpretacje owych zdjec opracowane w oparciu o "Teorie Magnokraftu". Szokujacym problemem naszej cywilizacji jaki owa strona stara sie nam uswiadomic, to ze wielu z nas posiada wsrod swoich prywatnych zdjec przypadkowo uchwycone zarysy niewidzialnych dla oczu UFOnautow. Tyle tylko, ze zwykle bierze sie owych UFOnautow albo za wady lub zabrudzenia filmu, albo tez za jakies niezwykle "zjawiska natury" zaistaniale podczas fotografowania. Tymczasem zdjecia owe stanowia bardzo cenny material dowodowy ktory dokumentuje nieustanna okupacje i eksploatacje naszej cywilizacji przez moralnie upadlych UFOnautow. Czas wiec abysmy nauczyli sie rozumiec i interpretowac co owe zdjecia UFOnautow faktycznie soba przedstawiaja. Czas rowniez abysmy poprzegladali swoje stare albumy fotograficzne w celu znalezienia dalszych takich zdjec i przyslania ich do naukowego zinterpretowania oraz do pokazania innym na stronach internetowych totalizmu.

Owe juz ukonczone strony internetowe o naukowych interpretacjach zdjec UFOnautow, mozna obecnie ogladac m.in. pod nastepujacymi adresami (dalsze ich zdresy zawarte sa w "Menu 4" i "Menu2" z kazdej strony totalizmu):

http://god.lecktronix.net/aliens_pl.htm
http://totalizm.nazwa.pl/aliens_pl.htm
http://jan-pajak.com/aliens_pl.htm
http://free.hostultra.com/~wszewilki/aliens_pl.htm
http://milicz.fateback.com/aliens_pl.htm
http://ufonauci.w.interia.pl/aliens_pl.htm
http://nirwana.terramail.pl/aliens_pl.htm
http://extraordinary.biz.ly/aliens_pl.htm

Proponuje zerknac w wolnej chwili na ktores z powyzszych stron. Ponadto proponuje dokladniej poprzegladac wlasne albumy ze zdjeciami i poszukac podobnych zdjec u siebie. Wszakze my sami mozemy posiadac zdjecia jakie przypadkowo utrwalily niewidzialnych dla ludzkich oczu UFOnautow, ktorzy w sposob wzrokowo przez nas nieodnotowany nalecieli na nasz dom, na nasza sypialnie, czy ktorzy byc moze nawet pracuja razem z nami zas my nie mamy pojecia ze oni wcale nie sa ludzmi. Jesli bowiem przypadkowo posiadamy takie zdjecie, wowczas dobrze je pokazac innym ludziom aby ci rowniez sie nauczyli ich interpretowania i zrozumieli ich tragiczna wymowe.

Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

02:13, totalizm
Link
piątek, 29 kwietnia 2005
Uwaga na pseudonimy: admirowanie nimi mordercow i gwalcicieli wszakze nie ujdzie bazkarnie

Ogromnie martwi mnie upowszechniajaca sie ostatnio wsrod mlodziezy "moda" na przyjmowanie pseudonimow ktore ujawniaja admirowanie przez dana osobe najrozniejszych nazw uzywanych obecnie lub w przeszlosci do opisywania UFOnautow. Przykladowo mlodzi ludzie lubuja sie w nazywaniu siebie samych: witches, czardziejki, ufolki, ufoczki, czarciki, diabelki, wrozki, itp. Problem bowiem z tym, ze - jak to wykazane jest jednoznacznie na stronach internetowych totalizmu, nazywanie siebie jedna z owych nazw jest niemal rownowazne ze stwierdzeniem "jestem morderca", albo "jestem zbrodniarzem", albo "jestem gwalcicielem", itp. Z kolei tzw. "prawa moralne" ktore wyznaczaja dzialanie naszego wszechswiata, sa tak ustawione ze przyjmowanie dla siebie jednej z takich nazw  nie ujdzie bezkarnie, a kiedys przyjdzie za to slono zaplacic (tyle ze wowczas owe "prawa moralne" wcale nam nie wyjasnia ze wlasnie sie obrywa z tego dokladnie powodu). Aby wiec zilustrowac czytajacym ten blog, dlaczego jest wysoce niemoralne (a stad i karalne przez prawa moralne) uzywanie pseudonimow referujacych do UFOnautow, ponizej zestawilem w punktach strony internetowe jakie maja cos do uswiadomienia na ten temat, oraz wyjasnilem co z owych stron wynika dla omawianej tutaj sprawy:

1.UFOnauci od niepamietnych juz czasow okupuja planete Ziemie, tyle ze w dawnych czasach nazywano ich nieco inaczej (tj. diably, licha, czarownice, chochliki, zmory, sukuby, krasnale, itp.). Niepostrzezenie mieszja sie oni z ludzmi, pretendujac ze sa jednymi z nas. Nachodza tez nocami nasze domy i sypialnie, uprowadzaja nas do swoich wehikulow, tam zas nas rabuja i gwalca. Informacja na ten temat zawarta jest m.in. na stronach:
http://nirwana.terramail.pl/god_pl.htm
http://milicz.fateback.com/god_pl.htm
http://antichrist.bz.tc/god_pl.htm
http://totalizm.nexuswebs.net/ufo_pl.htm
http://ufonauts.20m.com/ufo_pl.htm
http://totalizm.20m.com/ufo_pl.htm
http://ufonauci.w.interia.pl/aliens_pl.htm
http://free.hostultra.com/~wszewilki/aliens_pl.htm
http://www.anzwers.org/free/wroclaw/aliens_pl.htm


2.W ramach okupacji Ziemi UFOnauci rabuja, morduja, gwalca, klamia, oraz popelniaja na ludziach kazda zbrodnie ktora tylko mozemy sobie wyobrazic. Przykladowo UFOnauci spowodowali owa mordercze tsunami z dnia 26 grudnia 2004 roku. To oni "zestrzelili" na ziemie prom kosmiczny Columbia. To oni takze odparowali budynki WTC w Nowym Jorku. Informacje na ten temat mozna znalezc na stronach:
http://god.lecktronix.net/day26_pl.htm
http://god.lecktronix.net/day26_pl.htm
http://antichrist.bz.tc/day26_pl.htm
http://evil.0me.com/shuttle_pl.htm
http://milicz.fateback.com/shuttle_pl.htm
http://extraordinary.biz.ly/shuttle_pl.htm

3.We wszechswiecie istnieje szczegolny rodzaj tzw. "praw moralnych" ktore nagradzaja kazdego za postepowanie moralne oraz karza kazdego za postepowanie niemoralne. Poniewaz kazde dzialanie popierajace czyjes niemoralne dzialanie jest samo w sobie "niemoralne" prawa te musza m.in. karac za okazywanie admiracji dla niemoralnie postepujacych UFOnautow. Opisy istnienia i dzialanie praw moralnych, a takze dowody na potwierdzenie ze prawa te faktycznie manifestuja sie we wszechswiecie, wyjasnione jest m.in. na stronach:
http://www.anzwers.org/free/wroclaw/totalizm_pl.htm
http://members.lycos.co.uk/freeenergy/totalizm_pl.htm
http://telekinesis.50megs.com/totalizm_pl.htm

4.Aczkolwiek dotychczas nie bylo to dla ludzi oczywiste, "prawa moralne" dzialaja niezawodnie jak szwajcarskie zegarki. Nie znaja tez przebaczenia - jak ze wzgledow politycznych nam to wmawiaja religie. Jesli wiec ktos zasluzy sobie na ich odpowiedz, wowczas nieodwolalnie odpowiedz ta otrzyma. Po przyklady dzialania praw moralnych (warte wyprobowania w naszym wlasnym zyciu) patrz strony:
http://antichrist.bz.tc/morals_pl.htm
http://morals.t35.com/morals_pl.htm
http://telepathy.50megs.com/morals_pl.htm

Jeszcze wiec raz apeluje tutaj do mlodziezy. "Wszystko co w zyciu czynimy posiada swoje nastepstwa, nawet jesli wyglada to jak zupelnie blaha sprawa. Szczegolnie zas nieprzyjemne nastepstwa posiada popieranie dowolnej formy zbrodniczego dzialania, nawet jesli jest nim przyjmowanie lub powtarzanie w admiracja imienia zbrodniarza. Dlatego warto w zyciu unikac jak tylko sie da przyjmowania jakiegokolwiek pseudonimu implikujacego admiracje do UFOnautow. Warto tez unikac jak sie da udzielania jakiejkolwiek innej formy poparcia dla zbrodniarzy i dla zbrodni."

Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

04:57, totalizm
Link Komentarze (1) »
czwartek, 28 kwietnia 2005
Dalsze poszerzenie strony "cloud_ufo.htm" o "chmurach-UFO"

W srode dnia 28 kwietnia 2005 roku poszerzona zostala i wystawiona na witrynach totalizmu strona o nazwie "cloud_ufo_pl.htm". Poszerzeniu ulegla zarowno polskojezyczna jak i angielskojezyczna wersja owej strony. Strona ta poswiecona jest opisowi i zilustrowaniu niezwykle zachowujacych sie chmur formowanych technologicznie przez wehikuly UFO po to aby moc ukrywac sie w ich wnetrzu. Do strony tej dodane zostalo jeszcze jedno zdjecie, pokazane tam jako "Fot. 4". Zdjecie to doskonale ilustruje typowy wyglad takich "chmur-UFO". Faktycznie tez niecaly miesiac temu mialem okazje obserwowania przez kilka godzin z okna swojego biura chmure wygladajaca bardzo do niej podobnie, tyle ze zawisajacej ponad budynkiem parlamentu w pozycji stojacej (na zdjeciu "Fot. 4" pokazana jest taka chmura w "pozycji wiszacej"). Wszystkie inne chmury przeplywaly ponad Wellington niesione wiatrem. Ta zas stala bez ruchu jak "zakotwiczona" ponad budynkami parlamentu. Ciekawe co ukryci w niej UFOnauci wowczas czynili przez az tak dlugi okres czasu. Strone "cloud_ufo_pl.htm" mozna zobaczyc na calym szeregu witryn totalizmu, np. na witrynach:

http://totalizm.nexuswebs.net/cloud_ufo_pl.htm

http://extraordinary.biz.ly/cloud_ufo_pl.htm

http://antichrist.bz.tc/cloud_ufo_pl.htm

http://ufonauci.w.interia.pl/cloud_ufo_pl.htm

http://god.lecktronix.net/cloud_ufo_pl.htm

http://free.hostultra.com/~wszewilki/cloud_ufo_pl.htm

Zapraszam do ogladniecia owych "chmur-UFO" pokazanych na zdjeciach z omawianej tutaj strony. Potem zas zapraszam do osobistego obserwowania tych niezwykle zachowujacych sie chmur, w ktorych wehikuly UFO kryja sie przed ludzkim wzrokiem, oraz do ktorych relatywnie czesto uprowadzane sa ludzkie ofiary UFOnautow. Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

P.S. Odnotuj ze na niniejszym "blogu" juz obecnie zaczynaja sie pojawiac problemy jakie zwykle maja miejsce w przypadku czyjejs proby demaskowania dzialalnosci UFOnautow na Ziemi. Przykladowo, powyzsze linki juz obecnie odmawiaja poprawnego dzialania jako linki - tj. dzialaja  juz tylko czesciowo kiedy kliknie sie na ich pierwszy czlon. Wkrotce zapewne bedzie trzeba je kopiowac do wyszukiwarek aby ogladnac sobie strony z jakimi mialy one automatycznie laczyc niniejszy blog.

01:59, totalizm
Link Komentarze (3) »
środa, 27 kwietnia 2005
Aktualizacja stron: day26.htm, przepowiednie.htm, god.htm, aliens.htm

W poniedzialek, 25 kwietnia 2005 roku zauktualizowanych zostalo szereg stron internetowych totalizmu wyszczegolnionych w tytule. Aktualizacja polegala glownie na poszerzeniu czesci opisowej owych stron, chociaz strona "aliens.htm" (tj. "kosmici") otrzymala rowniez nowe wymowne zdjecie UFOnauty podszywajacego sie pod ludzkiego naukowca. Aktualizacji poddane zostaly zarowno polskojezyczne jak i angielskojezyczne wersje tych stron. Strony te w juz nowych wersjach zaladowane zostaly na serwery (witryny) z nowa data ich ostaniej aktualizacji ustawiona na: 25 kwietnia 2005 roku. Adresy pod jakimi te nowo-zaktualizowane strony mozna odnalezc, zestawione sa na wykazach z "Menu 4" dostepnych przez dowolna totaliztyczna strone. Oto przyklady niektorych z tych adresow:

http://milicz.fateback.com/day26_pl.htm

http://jan-pajak.com/przepowiednie.htm

http://totalizm.nexuswebs.net/god_pl.htm

http://ufonauci.w.interia.pl/aliens_pl.htm

Polecam ich przegledniecie zwolennikom totalizmu. Niech totalizm zapanuje, Jan Pajak

04:15, totalizm
Link
1 ... 46 , 47 , 48 , 49 , 50